Demence reklam na vložky

1. září 2017 v 17:19 | Steeve X |  MixTo
V současnosti jsou asi nejzáživnějším a nejpřínosnějším obsahem televizního vysílání pásma reklam. A tak je přirozené, že i já, jakožto zapžísáhlý rebel a antimainstreamová kachna, když už se někdy omylem pohledem setkám s televizí (a jejich pohledy se setkaly...), jsem poměrně dobře zásoben všemi nejnovějšími marketingovými hlody a bulšity. Nicméně jedna specifická odrůda reklam mi vyloženě nedá spát... Hele, to opravdu cítíte dotyk heřmánku? Protože to je docela úchylný.

Související obrázek
Zasraná řepka.



Každá správná reklama na vložky je postavená na mladé, usměvavé, neposedné dívence. Která má krámy. Teda pardon. SVÉ DNY. Protože kdo by taky chtěl, aby si zákazníci vybavovali čtyřicetiletou prasnici a její frndu. Ne. Menstruace je poezie. Je to prožitek. Je to kouzlo. Tedy minimálně s našimi spešl vložkami!

Je jedno, jestli je to křidýlko navíc nebo extra dlouhá šňůra. Tyhle ads ve vás vzbudí pocit, že na poli výzkumu vložek a tampónů se toho událo mnohem víc, než při vývoji vodíkové bomby za poslední čtvrtstoletí. Škoda, že vývojáři óbéček nepracují pro Microsoft, protože s jejich převratnými inovacemi bychom dnes nejspíš chcali do holopisoárů. A stejně jako bolševici se dokáží i v Always vždy posunout ještě o krok dál, za hranici nemožného.

Ale přesto všechno jsou ultracucáky pořád relatable. Třeba Gabča. Gabča je úplně normální blbá píča. Úplně jako ty, no není to šílené? Jenomže je smutná. Její přítel je ignorantský kokot a chce s ní do kina zrovna když má krámy TY DNY. (Tpč to je snad poprvý za moji existenci co používám tohle trapný přeškrtnutý písmo) NAŠTĚSTÍ má Gabča ještě vymaštěnější kamarádku Ivču, která v zadní kapse minisukně náhodou nosí balení Olvejsek, takže je vše vyřešeno a ještě si stihnou zazpívat.

Výsledek obrázku pro reklama na vložky
Ou maj gád. OU maj gád! OU MAJ GÁÁÁD!!!!

Vrcholem všeho je ovšem způsob, jakým je celá ta kokotina podávaná. Sen noci svatojánské hadr. Lepší romantiku než s jejich špuntem mezi nohama jste zkrátka nezažili. A zatímco vaše pokožka je ze všech těch SLIM TAČ v extázi, pocit volnosti a přirozenosti vám stimuluje neuroreceptory líp než poprava křeslem. Holka běhá heřmánkovým polem, houpe se v bílejch kaťatech zavěšená kdesi na brněnskym orloji a tak. Protože to se dělá, když to z vás teče, viš?

A já si vždycky jen říkám... co kdyby se podobným způsobem natáčely i jiné reklamy? Považte: "Po vytření papírem Cleenex se opět cítím svěží a sebevědomá!" - "Moje pokožka mi děkuje za to, že používám šprcky durex!" - "Buď sama sebou s glycerinovými čípky!"


Vymysletě taky nějaký krutý motto! (Řekněte PRDEL!)

Jak je to s tím heřmánkem jako?

Epický rant na adapťáky čítejte tutaj.
 

12 lidí ohodnotilo tento článek.

Komentáře

1 Heaven Heaven | Web | 1. září 2017 v 17:45 | Reagovat

Když vidíš v televizi třeba debilní reklamu na další půjčku, která je ještě víc zadarmo než ta předchozí, řekneš si, že je to stejně jenom další blbost, kterou nepotřebuješ. Jenže vložky nebo tampóny používá dobrá polovina populace na zemi :D Že by zrovna tyhle věci potřebovaly reklamu, to si fakt nemyslím :D

2 Ann Taylor Ann Taylor | Web | 1. září 2017 v 18:31 | Reagovat

S tím heřmánkem to je tak, že když jsou cítit po heřmánku, po použití smrdí dabl, jako když bezďáka poleješ parfémem :D

3 TlusŤjoch TlusŤjoch | Web | 2. září 2017 v 13:16 | Reagovat

"Kam se hrabe dotyk heřmánku na dotyk chmelové šištice," pravil Cyberštamgast.

4 Eleanore Samanthe Lune Eleanore Samanthe Lune | Web | 2. září 2017 v 23:21 | Reagovat

Podle mně jsou všechny reklamní věci debilni

5 Steeve X Steeve X | Web | 3. září 2017 v 18:15 | Reagovat

[1]: Zajímavý pohled na věc. Ono je to asi spíš zápasení o zákazníky :D

[2]: Tak tohle sem snad ani vědět nepotřeboval :D

[3]: Zajímavé provedení, jen nevím, nakolik by uspěla mezi ženami :D

[4]: No, nějak se ti PR lidi živit musí

6 Nauesin Nauesin | Web | 4. září 2017 v 9:27 | Reagovat

No, já si heřmánek na své mezinoží opravdu nepřikládám, opravdu nechodím v bílých kalhotech a nedebatuju o tom s kamarádkami na záchodě a nekupuju si ultra tenké, protože jsou na hovno. V průběhu týdnu kolem mě schne tráva, jak jdu, pluje nade mnou mrak s deštěm a přítel se přede mnou schovává. Neskáču na posteli, nechodím na party, zato ležím doma v posteli s hřejícím polštářem, drogama v sobě, čokoládou v ruce a snažím se zkrotit ďábla v mých orgánech.

7 padesatka padesatka | E-mail | Web | 7. září 2017 v 13:25 | Reagovat

Ještě doporučuji rozhlasovou reklamu na menstruační kalíšek, nejlépe v době obědu... :-)

8 Chariot Chariot | 7. září 2017 v 13:36 | Reagovat

Lelz, a nebo že krev je modrá.

9 Bloud. Well Bloud. Bloud. Well Bloud. | Web | 7. září 2017 v 14:15 | Reagovat

Zbytečně tlačíš na pilu :)

10 klavesnicetuka klavesnicetuka | Web | 7. září 2017 v 14:35 | Reagovat

reklamám na vložky konkurují ještě reklamy na prací prášky:)

11 Melkora Melkora | Web | 7. září 2017 v 15:12 | Reagovat

Ano! Z reklam jsem nabyla dojmu, že menstruace je to nejlepší období v životě ženy. Bože, jak já jsem byla zklamaná!
Ale žádný strach, madam, použijte naši vložku! Navodí tak libý pocit volnosti, že to trumfne i ten nejčistší kolumbijský kokeš.

12 Nicole Nicole | Web | 7. září 2017 v 15:46 | Reagovat

mám kamarátku, ktorá má pri svojich dňoch také bolesti že ju to už priviezlo až do nemocnice, tá by vedela rozprávať o tom, aké sú to SKVELÉ DNI, kedy všetci tancujú a spievajú a hlavne nosia biele nohavice! zaujímalo by ma, či tieto reklamy vymýšľajú muži, ktorí majú tak panický strach z krvi a ženskej menštruácie, že sa z toho snažia (pre svoje dobro) spraviť niečo úžasné a zábavné...ale neviem či si si ešte všimol, ak si mal nejaký stret s TV za posledné obdobie, ako veľmi týmto reklamám začínajú konkurovať reklamy na vaginálnu mykózu, čo príde nabudúce?

13 zeny-nejsou zeny-nejsou | Web | 7. září 2017 v 16:39 | Reagovat

Každá reklama je dementní...
Tady v brně se na bilbordech objevila reklama - ani nevím na co - je tam nějaká holka se zavřenýma očima a otevřenou pusou a na tom je napsaný: "Moje poprvé" nebo tak něco...
Nechutný... :-!  :-!  :-!

14 naoki-keiko naoki-keiko | Web | 7. září 2017 v 17:00 | Reagovat

Divím se, že po takové mediální masáži nám chlapi menzesku ještě nezačali závidět.

15 niki-chan niki-chan | Web | 7. září 2017 v 17:10 | Reagovat

Občas přemýšlím, jak ty lidi z reklamy může napadnout něco tak ujetýho, co se týká těchto potřeb :-?

16 Kateřina Kateřina | 7. září 2017 v 17:26 | Reagovat

Chlapče, zdá se mi, že máš z menstruace strach. Nejsi náhodou jeden z těch kokotů, co se můžou posrat, když jejich děvče má svoje dny? Jestli máš děvče...

17 Lady Lenna Lady Lenna | Web | 7. září 2017 v 17:36 | Reagovat

Neřekla bych, že má strach, tyhle reklamy jako debilní vnímá i většina žen. Během "těch dnů" je ženě většinou zle, cítí se oteklá, kolikrát i odporná a pak vidí jak se nějaká s heřmánkem houpe na houpačce mezi květinami :D a nejlépe v bílých kalhotách :D to je stejné jako reklamy na intimní hygienu "rozumět svojí vagíně", je to tak neskutečně trapné. Chtěla bych vidět tvář člověka, který vymyslí takovýto koncept. Článek pobavil :D

18 sportovnii sportovnii | Web | 7. září 2017 v 18:43 | Reagovat

No jo,ale aspoň dobré krasavice v těch menstruačních reklamách hrají

19 Shairin Shairin | E-mail | Web | 7. září 2017 v 19:23 | Reagovat

...A proto používám menstruační kalíšek... :D

20 zuzana koubkova zuzana koubkova | Web | 7. září 2017 v 19:30 | Reagovat

Menstruující ženy jsou stejně krásné, přitažlivé a cool jako muži, co mají problémy s prostatou... :-)

21 Baruschka Baruschka | E-mail | Web | 7. září 2017 v 19:44 | Reagovat

Heřmánek?
Heřmánek nám ženám způsobuje kvasinky, což výrobci hygienických potřeb buď nevědí a nebo je heřmánek jen na obrázku :-)
Jo, kvetu u těch reklam stejně :-)

22 SchwarzRosen SchwarzRosen | 7. září 2017 v 20:05 | Reagovat

[19]:  Přesně tak! A dokud jsem o něm nevěděla, tak jsem aspoň používala vložky, na které reklamy nejsou. Jinak vždycky, když jsu v místnosti s někým dalším a začne podobná reklama, tak mám chuť se zastřelit, propadnout do sklepa, zmizet z povrchu zemského (ideálně všechno naráz), je mi neuvěřitelně trapně.

23 Violet Violet | Web | 7. září 2017 v 20:22 | Reagovat

Upřímně a od srdce jsem se u tvého článku zasmála :D a úplně s tebou souhlasím ;-) já když vydím ty usměvavé ksychty těch údajných menzes holek tak mám chutˇ jim kopnout do ksychtu :-x já když to mám tak je mi většinou zle a nejradši bych chcípla [:tired:] a žádný jejich vložky atd. mi nepomůžou aby mi bylo líp :-x !!!

24 Gabriela.Kaas Gabriela.Kaas | 7. září 2017 v 21:08 | Reagovat

Článek mě docela pobavil. Mně reklamy na vložky nijak nevadí, ale mám problém s Kohákem a Fio bankou. Můj odpor narostl natolik, že jakmile se ta sračka objeví v televizi, dostanu hysterický záchvat a hledám ovladač, abych to mohla přepnout. Prostě to fakt psychicky nezvládám. Není to tak dávno, co jsem hledala jinou banku, protože ta moje si účtuje každou hovadinu a mně už to leze krkem. "Fio banka je skvělá, já ji mám." říkalo mi okolí. Ale já prostě nedokážu své peníze svěřit bance, kterou prezentuje tenhleten čůrák.
Ale nedá mi to a zeptám se: Jak by tedy měla vypadat kvalitní reklama na vložky nebo tampony?

25 Steeve X Steeve X | Web | 8. září 2017 v 9:19 | Reagovat

[7]: to musí bejt nářez :D

[9]: já rád.

[10]: ano. I tam jsou schpni lidi vytáhnout balení z kabelky. V divadle.

[11]: asi to berou jen optimisticky :D

[12]: jo. Takový ty "nerozumím své vagíně" :D

[13]: jo! To sem tam viděl, a taky mi to přišlo ujetý. Ale už to.mělo nějaký studentský konto předtím :D

[14]: Někteří snad ano :D

[15]: ono je obecně napadají čím dál větší kraviny u všeho...

[16]: Ani ne, ale díky za optání.

[17]: Moje intimita, moje Chilli :D

[18]: Součást marketingu ovsly.

[19]: přijde řada i na ně! :D

[20]: souhlas.

[21]: Klasika :D

[22]: To věřím. Reklamy na viagru a Prostenal mi dělaj něco podobnýho...

[23]: Díky. Tak snad v budoucnosti vynaleznou něco lepšího... a bez reklam :D

[24]: co já vim. Něck decentnějšího a míň přemotivovanýho... :D

26 BarbaraJane BarbaraJane | Web | 8. září 2017 v 13:19 | Reagovat

Jo, tyhle reklamy jsou nablbé. Dovedu si představit, jak vznikly ("Hele, ženské si během měsíčků přijdou špinavé a není jim dobře. Pojďme jim ukázat, že to s naší vložkou bude lepší."), ale nedovedu si představit, jak to můžou soudní markeťáci furt držet při životě. Druhá věc je ale to, že tohle je tisíckrát probrané téma, takže nic nového pod sluncem.
Zajímavá byla kampaň značky Ria, ta na to šla opačně a oslovila mnohem víc holek než všechny tyhle heřmánkovo-modrokrevno-bílokalhotové nesmysly. A její plus bylo to, žes ji dost možná nezaznamenal - jela hlavně přes Facebook a byla zacílená jen na ty, koho to fakt zajímá, to jest holky.

27 Čerf Čerf | E-mail | Web | 8. září 2017 v 13:41 | Reagovat

Reklama, pokud vím, netouží po tom být dobrá (to chtějí autoři, ale zdaleka ne vždy i zadavatelé), ale musí přinášet výsledky. No a pokud podobnými blbostmi v potenciálních zákaznicích reklama zafixuje danou značku a nevyvolá přitom u nich automaticky dávivý reflex, splnila reklama přesně svůj účel (podle principu "lepší negativní emoce než žádná"). Samozřejmě tím můžeme pohrdat, dělat si z toho legraci a kroutit nad tím hlavou, ale to nic nemění na tom, že uvedený princip bohužel celkem funguje.

28 Raja Luthriela Raja Luthriela | Web | 8. září 2017 v 21:45 | Reagovat

A největší problém je, že smrad těch vložek je úplně jiný, než smrad toho heřmánku. :-P

29 Drac-Lebrun Drac-Lebrun | Web | 8. září 2017 v 22:29 | Reagovat

:-D  :-D Velmi jsem se nasmála, výborně napsaný článek - mluvíš mi z duše.
Jelikož nemám TV, tak už ani nevím, jaké ty reklamy tam běží. Ale stále si vybavuji ten trapný pocit, když jsme se dívali třeba s rodiči na nějaký film a bum, hned po romantické večeři reklama na dámské potřeby...
Zaprvé oukej, dám si další brambůrku při počítání kytiček u reklamy na Naturellu...
A zadruhé přemýšlím nad tím, na čem jedou ti, kteří vymýšlí tyhle reklamy (a spoustu jiných že), páč přesně - určitě se cítím jako znovuzrozená, jen co to dostanu, čestvá jako květinka zalitá jarním deštěm... A co? Že dole voním po heřmánku? Jen si čichni, ty kdož se odvážíš... Ale jen k obalu v koši, pak se ti to bude jevit jako heřmánek ;-)  :-D

30 Janiss Janiss | Web | 8. září 2017 v 23:58 | Reagovat

Nejvíc mě fascinují v těch reklamách ty bílé kalhoty, kdo si bože vezme bílé kalhoty, když má kramy? Kdo?:D Ale horší než reklama na vložky, jsou reklamy, kdy  máme poznat svou vagínu.. to je hnus. Proč nejsou reklamy, poznejme svůj penis atd..? Diskriminace!(to je samozřejmě myšleno na pánskou část reklamy, ne že bych měla penis :D)

31 Steeve X Steeve X | Web | 9. září 2017 v 9:32 | Reagovat

[26]: Mediocre věci většinou moc v paměti neuvíznou. Jasně že je i spousta normálních kampaní, jen jsou dost ušlapávaný...

[27]: Já o principu těchto reklam vůbec nepochybuji. Svým zvráceným způsobem jsou geniální. To ale nic nemění na skutečnosti, že realitu si dost ohnuly.

[28]: Už jsem tak nějak pocbopil z komentů výš no :D

[29]: Díky. Možná je i zafixování pocitu trapnosti marketingový tah :D

[30]: Tak to by byla hoodně zajímavá reklama :D

32 Nikky Nikky | E-mail | Web | 9. září 2017 v 14:14 | Reagovat

Super článok. Ako niektorí píšu mňa skôr rozhadzovala doma u maminy (keďže sama TV nevlastním) reklama na mykotické problémy, ktorá išla vždy, keď som prišla do obývačky. Môj priateľ sa smial, že celú hodinu tá reklama nešla, kým som ja nevstúpila do miestonosti. Celkovo reklamy sú úžasné, jedna banka lepšia ako druhá, potom všetci traja mobilný operátori, nejaké tie dámske hygienické prostriedky a po 22hej boli aj reklamy na super Durex kondóm, ktorý tvoju partnerku privedie k orgazmu, tam už som chytala hysterický smiech, že keď máme tieto kondómy, tak máme po probléme so ženským orgazmom na celom svete.

33 Markii Reed Markii Reed | Web | 10. září 2017 v 17:57 | Reagovat

Tak tohle je ten nejlepší článek, co jsem kdy četl!

Ano, máš pravdu. Tyhle reklamy jsou debilní a naprosto poztrácí logiku. Nejlepší je to s těmi bílými kalhotami během krámů. Ehm, dnů. :-D

Co se dá ale dělat? Jde tu hlavně o sledovanost a o peníze.

34 jajafilm jajafilm | Web | 10. září 2017 v 19:21 | Reagovat

Prokletí ženy

Každý měsíc očekávám,
že always mě ochrání,
v suchu a s nadějí ulehám,
v krvavém mokru je ovšem mé probuzení.

--------------------------------------

Což je pořád lepší varianta, než ta co byla za minulého režimu:

"Není papír, nejsou vložky,
co si dáme mezi nožky?" :-?

35 Pražský poděs Pražský poděs | E-mail | Web | 10. září 2017 v 22:51 | Reagovat

Vložky jsou zhoršení dejme tomu dvou prvních dnů bolesti tim, že protejkaj. Ať jsou jakýkoliv. Nechci se při krámech cejtit jako v bazénu, díky. Fakt ne. Ať žije kalíšek, protože tampony taky protejkaj. Ale vložky...pro výrobce reklam na vložky je vyhrazenej nejhorší kruh pekla.
Pa heřmánek.

36 Rogue Rogue | Web | 10. září 2017 v 22:58 | Reagovat

Parádní článek!
Reklamy (a zdaleka se to netýká pouze těch na vložky :-D ) jsou přehlídkou stupidity.

37 Kerria Kerria | Web | 11. září 2017 v 12:18 | Reagovat

"Pepíčku, co bys chtěl k narozeninám?" ptá se babička.
"Tampony OB." odpoví Pepíček
"Prosím tě, a k čemu?"
"No, v televizi říkali, že se s tím dá suprově lyžovat, plavat, skákat padákem... prostě všecko."

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama