Nejsou naše starost...

13. července 2015 v 18:39 | Steeve X |  Ce que me dérange (Co mě štve)
Zní to strašně pokrytecky, ale válka v Sýrii není problém Evropy. Nemůžu za ni já, nemůže za ni moje babička, dokonce ani vláda naší republiky ne. Ani vláda Evropské Unie, když na to přijde. A přesto si neustále budeme hrát na zodpovědné tatínky světa, kteří si pro samý humanismus házejí bláto na hlavu. Nechápu to a chápat to ani nelze. Protože Evropa logic. Jasně, občané států ve válce za to kolikrát taky nemůžou, ale proč cizí země musejí čelit návalu takzvaných uprchlíků, živit je a starat se oně, když jediné, co na oplátku dostanou, je nenávist?




Rozhodně bychom neměli být vůči světu lhostejní, to netvrdím. Ale existují určité meze, kdy se pomoc mění v sebeobětování. Kdy se všechno staví na hlavu. A když to vezmu kolem a kolem, já svůj život nehodlám měnit za ničí jiný, ať je to uprchlík, nebo třeba děda Mráz. Itálie brečí, ale vztyčit námořní barikádu (v dnešní ultravyspělé době, kdy jsou prostředky na sledování manželek politiků), to neumí. A tak bude raději čelit návalu dál, protože lidský práva a kdesi cosi. Ježiši kriste! Zná taková vláda v Lybii podobné sousloví?! Tohle ani žádná pomoc není, vážení.


Muslim vídá každý večer v telce filmy o tom, jak je v Evropě krásně a jaký je to bohatý svět, podpora v nicnedělání pro všechny a možná tu i pečení holubi létají na koberečcích... Mluvím z vlastní zkušenosti. A tak se mladí muži 17 - 22 seberou, prodaj svoje manželky do Turecka, kde je to dneska strašná móda, a přeplaví se třeba na Maltu, aby tam následně mohli dělat tóčo, protože ejhle, hajzlíky ze zlata tam nejsou. Hnus. Víte, když lidi utíkali do zahraničí od nás - třeba před režimem, byli vděční za to, co dostali. A rozhodně za pár týdnů nešli do ulic, že je to "jejich země" a že chtějí být věrně milováni.

Chceš pomoc? Přizpůsob se. A drž hubu a krok. Nepíše se ve všech těch svatých knížečkách o vděčnosti? Na rovinu - klidně si s nimi se všemi mějte soucit, ale nepleťte do toho nálepkovací společnosti, jako je veleslavné Hate Free a jemu podobné, které žije z dotací a radosti z infantilních příspěvků na Facebooku. Proč bychom si měli trhat ruce nohy pro někoho, kdo oplácí takhle? Kdo je tu opravdu ten násilný xenofob?! Proč řešíme tuhle situaci tak debilním způsobem? Narvat si všechny zadky světa do Evropy nebude nápad za všechny prachy - a na to lidi přijdou. Pozdě. A ještě mně pobavte a tvrďte mi, že se pak všichni vrátí domů :D


Generalizuju, nicméně jde o problém přinejmenším kontinentálních rozměrů. Jsou i hodní muslimové, ale je jich zhruba tolik, jako kališnických křesťanů. Rozhodně se nedají použít jako ospravedlnění. Nedávno jsem psal článek o tom, jak možná všechny cizince odsuzujeme a křivdíme jim. Pořád si za ním stojím, nicméně idea toho, jak z našeho kontinentu vykováme Mojžíšovu archu a všichni se poserou štěstím, už je moc snad i na ty nejnálepkovatější sluníčkáře. Evropa je naivní a strašně na to dojede. Ano, jsme vyspělí, jsme nad věcí, ale zahazováním bariér se dá jednat jen s tím, kdo tak činí také.

Zajímavý poznatek - proč všichni teroristi jezdí v Toyotách? A odkud vlastně berou v takové pustině peníze na zbraně a munici? Po illuminátsku - ano správně! Odněkud tam ty peníze tečou. Rozhodně nepadaj z nebe. To dělaj jenom ryby v pohádkách pro dospělé.

Enuff said. Díky všem, kteří vyslechli můj názor. Těším se na ty vaše :)

 

13 lidí ohodnotilo tento článek.

Komentáře

1 Leri Goodness Leri Goodness | Web | 13. července 2015 v 19:01 | Reagovat

Naprostý souhlas! Nechtějí pracovat a myslí si, že je bude živit stát?! Je mi z té naší politiky vážně blivno, alespoň je vidět, jak moc malá země jsme a jak kurewsky se necháme ovlivnit jinými. Ono je málo, že se tu děje nespočet krádeží a loupěží a že je tu cikánů jak nas*áno.

2 Kai Kai | Web | 13. července 2015 v 19:46 | Reagovat

Jakoby...nečetla jsem článek nijak podrobně (sice celý, ale..) - spíš jsem ho jen prolétla, protože to, co mě zarazilo hned v úvodu, byla věta:Nemůžu za ni já, nemůže za ni moje babička... a Tvoje miloctivá babička snad mohla za druhou světovou, která se čr týkala? Ne. A stejně byla nucená se jí účastnit, páč si nějaká vysokopostavená prdel hold řekla, že ta válka tu bude. A na 99% tu ta válka bude za pár let zas, jakkoli utopické myšlenky máme. Dál netvrdíš, že bychom měli být vůči světu lhostejní... což se taky celkem příčí s tím, cos psal o odstavec výš. (dobře, možná jsem ho trochu podrobněji četla, ale tak bud rád, to byl snad účel, ne?) Já mám proti i s tím vším svůj vlastní názor, neříkám, že správný, ale vlastní. Jen prostě... jsem chtěla otevřeně nesouhlasit s tou větou, kdo za co může a nemůže. the end :)

3 ASH ASH | 15. července 2015 v 20:32 | Reagovat

Podle mě největším problémem lidí (států) je, že tak snadno a neustále strkají nos do věcí, které se jich netýkají a mnohdy je ještě svým "dobrým" úmyslem zhorší. Ne nadarmo se říká, že cesta do pekel je dlážděna dobrými úmysly. Ať už je to Evropa či USA, neustále se pletou do věcí cizích států. Kdo jim na to dal právo? Kdo řekl, že jejich styl života a jejich filosofie je nejlepší?

Jinak, nemám nic proti přijímání uprchlíků, ale vše s mírou a s opatrností. Než se rozhodnou zachránit div ne celý svět, měli by nejdříve zvážit následky a bohužel se často stává, že dobrý skutek je po zásluze potrestán. Pak se není čemu divit, že dobrých skutků ubývá. Jedna věc by mě ale velmi zajímala. Na světě je mnoho států, ve kterých právě probíhá konflikt či válka. V mnoha státech lidé hladoví, čelí teroru apod., tak jak je možné, že se pleteme především do států, které těží ropu či další významné suroviny?

4 Ten opeřenec Es Ten opeřenec Es | Web | 15. července 2015 v 22:58 | Reagovat

Celá situace je poněkud neřešitelná. Uprchlíci proudí na Maltu a do Itálie. Nemůžeme v tom ony státy nechat samotné, nicméně nikomu se nechce přijímat uprchlíky. A proč jsou většina z nich muži? Kde jsou všechny ženy a děti?

A nesouhlasím s tebou, že většina muslimů je zlá. Sice se ohrazuješ nad předsudky, ale přesně toto bohužel předsudek je. Ti špatní muslimové jsou jenom více vidět a o těch normálních civilizovaných nikdo neslyší.
Vždy se píše jen o extrémech a ty poté zkreslují pohled na svět. Jenže o normálních průměrných lidech nikdo psát nebude, kdo by to četl, že?

5 Dorka Jeseňská Dorka Jeseňská | E-mail | Web | 16. července 2015 v 0:38 | Reagovat

[3]: Ash, tvoja posledná veta ma dostala. Myslím, že niečo na tom bude. Pravda asi by to chcelo viac rozobrať.

Inak stále mi nedá, že prečo sa do toho púšťajú len Európania? (Kľudne ma opravte ak sa mýlim. Budem len rada ak sa dozviem niečo nové. :-) )
Kto potom prichýli nás, keď sa tu rozpúta konflikt, ktorý tu vysí vo vzduchu najmenej odkedy sa rozpútal konflikt na Majdane? (A možno aj skôr.)
Prečo sú tam len muži?
No hlavne, ako ich pri všetkých svätých aj nesvätých chceme uživiť my, keď ešte aj naši (v zahraničí uznávaní) špecialisti odchádzajú zo Slovenska, Maďarska a ak sa nemýlim, tak aj z Česka, lebo si nevedeli zarobiť na živobytie? Alebo nezmenili len krajinu ale aj odbor (takých poznám aj osobne).
Ako sa môžeme hrať na dobrodincov, keď my samy si musíme uťahovať opasky, ako to už Fico a jeho parta nie raz zdôraznili?
Čudnejšie však je, že na SR ich neprichýlia v mestách kde vo veľkom vešali transparenty výtajúce utečencov, ale práve na juhu, kde to so zamestnanosťou ide dolu vodou.

A znovu sa pýtam čo potom? Prídu oni. Zabývajú sa. Potom sa budú dožadovať evakuácie svojich rodín, ktoré tam zostali. Dobre majú na to právo ako aj na slobodu. (Práve preto mám tak rozporuplné pocity)
Ale čo potom? Myslia si snáď, že to náš problém vyrieši? Že IS zostane tam, kde je?
Prečo im štáty nepomáhajú poraziť teroristov a nastoliť aký taký poriadok na ich území? Prečo riešia symptómy?
Len veľa otázok a žiadna odpoveď.

Steeve X, istým spôsobom ti dávam za pravdu, no mám pár výhrad aj k tvojmu postoju vyjadrujúcemu, že moslimovia sú zlí. Nemusí to byť predsa pravda a všade sa nájdu doslovné hovadá. Nehovorím to preto aby som sa hrala na niečo čo nie som. No  viem aké to je keď človeka hádžu do jedného vreca a nespravodlivo bez poznania faktov súdia a odsudzujú len kvôli príslušnosti k nejakej inej rase či menšine. Ver mi, nie je to nič príjemné.
No so zvyškom článku súhlasím. Akurát tá jedna myšlienka ma zasiahla ako päsť do tváre.

6 Irith Irith | Web | 18. července 2015 v 8:33 | Reagovat

Někde jsem četla, a mám dojem že je to pravda, že s těmito národy je ta potíž, že dokud je jich málo, tak jsou v pohodě. Sedí a mlčí. Ale jakmile jich je určitý počet, začnou se bouřit....

7 Van Vendy Van Vendy | Web | 19. července 2015 v 18:35 | Reagovat

"A znovu sa pýtam čo potom? Prídu oni. Zabývajú sa. Potom sa budú dožadovať evakuácie svojich rodín, ktoré tam zostali. Dobre majú na to právo ako aj na slobodu. (Práve preto mám tak rozporuplné pocity)
Ale čo potom? Myslia si snáď, že to náš problém vyrieši? Že IS zostane tam, kde je?
Prečo im štáty nepomáhajú poraziť teroristov a nastoliť aký taký poriadok na ich území? Prečo riešia symptómy?
Len veľa otázok a žiadna odpoveď."

V tom je asi největší problém. Protože v určitém bodu povolením těchto věcí (přijetí uprchlíků - neříkám  momentální pomoc, ale skutečné přijetí, na dlouho, nebo nadosmrti)a povolit přijetí jejich rodin znamená zadělat si na průser, který se po letech nebude moct odstranit.
A to, že se Evropa víceméně nebrání, ve mně vzbuzuje podezření, že to má nějaký účel. A není to útěk před bídou nebo před smrtí.

8 Dorka Jeseňská Dorka Jeseňská | E-mail | Web | 19. července 2015 v 22:28 | Reagovat

[7]:  Žiaľ tu sa dá len špekulovať, že čo a ako. Nevravím. Majú právo na bezpečný život a istá časť môjho ja by aj chcela veriť, že sú to ľudia, ktorí v strachu o život nás žiadajú o pomoc, no je to ťažké. Ťažko sa mi dá veriť im. Práve preto si potom pripadám ako tí Slováci, ktorí bezdôvodne odsudzujú Maďarov. No a keď si na to pomyslím v takomto kontexte, tak sa začínam hanbiť za seba. :-?

Avšak výnimočne súhlasím s Róbertom Kaliňákom, podľa ktorého táto spolupráca s Rakúskom o dočasnom ubytovaní 500 utečencov na Slovensku (pozor o zvyšných 100 reč nebola) bude trvať aj viac ako tie dva podpísané roky.

9 naoki-keiko naoki-keiko | Web | 20. července 2015 v 22:48 | Reagovat

Včera jsem přečetla článek, kde jedna bloggerka pojednávala o svém vztahu s mužem z muslimského prostředí, jak se to zvrtlo a jak to málem blbě dopadlo. A není to jediný případ. Je jich víc a já neznám jediný, kdy by se to vyvíjelo sluníčkově.
Nadešla doba, kdy se jednotlivé kultury střetnou a to dost tvrdě. Na toleranci oni kašlou a my neznáme slovo asertivita.

10 Steeve X Steeve X | E-mail | Web | 24. července 2015 v 7:49 | Reagovat

[1]: Páni, takový náboj jsem od tebe nečekal! :D Nemyslím si jen, že by byl problém s velikost naší země, protože tady jde čistě o přístup. Podívej na Švýcarsko, nechal by si tam někdo srát na hlavu? No ani náhodou!

[2]: V prvé řadě ti děkuji, že sis přečetla celé dva odstavce. Samozřejmě že moje babička za válku nemohla, stejně jako za ni nemohou uprchlíci. Jenže srovnávat druhou světovou válku se současným děním v Sýrii? Měj trochu respektu k historii, prosím. A k sobě. Ve druhé světové jsme byli přímo válkou zasaženi, byli jsme vojensky napadeni a okupováni, čili válka se děla zde a byla deklarována na nás. Proto jsme se jí účastnili, protože jsme chránili své rodiny a blízké, protože jsme bojovali o nezávislost a častokrát i holý život! A tady nastává markantní rozdíl! Se Sýrií nejsme spojenci, dokonce i Američané tam zasahují jen proto, že jde o ložiska a myslíš, že od nich bychom se nějaké pomoci dočkali, kdyby to bylo naopak? Nebuď hloupá, navíc (jak píšu v odstavcích, které jsi ignorovala) naši uprchlíci v Anglii, USA i Francii i nadále bojovali pro svou zemi, byli vděčni za pomoc a především se snažili vycházet s hostiteli, protože jim bylo jasný, že se s nima nikdo srát nebude!  A hlavně se do své země zase v drtivé většině vrátili, než aby tu cizí začali násilně měnit k obrazu svému!

[3]: Přesně tak, Ash! Přesně tak, třeba republikám v Indonésii, které taktéž bojují o nezávislost, nikdo nepomůže, protože tam nejde zanést zájmy a nejsou z toho prachy. Nejsem si jistý, do jaké míry jsou o opravdu "dobré" úmysly. Za ten bordel na Blízkém východě navíc může z velké části naše politika. Taky nemám nic proti uprchlíkům, pokud to budou uprchlíci a ne ofensivní kolonisté s tuctem imbecilních mastičů za "lidská práva" za zadkem.

[4]: Ne, nikde nepíšu, že muslimové jsou zlí, naopak v předešlém článku o nich přesně tohle vyvracím. Ale musíme si uvědomit, že oni v takové kultuře žijí a uznávají stejné náboženství, i když vědí, co se v jeho jménu páchá za svinstva. Není u nich nic, jako tady protestanství, které mělo alespoň tu slušnost s těmi katolickými nesmysly a power strugglem skoncovat! Když to takhle řeknu, ti lidé žijí jako tady ve středověku a to ovlivňuje i jejich přístup, povahu a myšlení. A oni nehodlají to chování změnit, či přizpůsobit. Oni chtějí SVOJE. Problém ale, že jen TADY. A jak jsem už psal výš, oni se už domů nevrátí, protože tady mají vše, o co si zabrečej. A je to v nich, stejně jako je národnost zakotvená ve mně či v tobě. Budou pátou kolónou, budou ti první, až se bude rozhodovat, na čí straně být, oni budou mít jasno. A pak to teprve půjde do sraček.

[5]: Všichni jste hrozní humanisti, ale do huby si nevidíte, promiň, že to takhle říkám. Nikde netvrdím, že muslimové jsou zlí. Jen popisuju jejich konání. Jako "zlé" si jej vyhodnotila sama, tudíž se tím jen potvrzuje, že si na prsou hřejeme hada. Přesně tak, řešíme symptomy, děláme naprostou hloupost. Ti produktivní a inteligentní lidé z oblasti kolem Islámského státu prostě utečou a nezbude tam nikdo, kdo by situaci vojenskou i hospodářskou měl chuť řešit. A naprosto souhlasím, že zničit IS by vůbec neměl být pro Evropu problém. Ona furt předdstírá, jak jí jde o "zmařené životy" a že nad podobné věci je povznesená, přitom v pozadí se tahá za úplně jiné nitky. Nikdo nemá zájem, aby to tam padlo, protože pak se všechny kohoutky zavřou. Kolik ropy máme ze Sýrie? Osmdesát procent? A pak kde je problém, že? Nidko jim neřekne STOP, i když by tím celej ten režim tam padnul a vyhladověl.

[6]: Ano, to je ta středověká nátura. Já neříkám, že jsou "něco míň", ale bohužel svět, ve kterém žijí a vyrostli, je zaostalý a to se přenáší i na ně. A oni se dobrovolně nezmění, proč taky, když je nikdo nenutí?

[7]: Ropa. Jsme fodder cannon. Osobní čubka Ameriky, která na všechno kejvne. A taky bojové pole, jako vždy.

[9]: Ano, jsou jako pitbul na dětském hřišti. Bude se řídit pudy a rozmary, zatímco nikdo nedospěje, aby ho zastavil a nakopal do baterek.

11 Em Age Em Age | Web | 26. července 2015 v 23:04 | Reagovat

To je můj názor v kostce. :-)

12 Em Age Em Age | Web | 26. července 2015 v 23:06 | Reagovat

[9]: Já jeden znám - kousek od místa, kde bydlím, bydlí jeden postarší Muslim z Egypta, má tu ženu (Češku) a asi čtyři děti. Jednou jsem ho viděla v autobuse a trochu jsme si povídali. Našlo se i téma náboženství a říkal o tom, že mu je jedno, v co kdo věří. :-) Ale je to nejspíš jeden ze statisíců. :-?

13 brokencrayon brokencrayon | 11. srpna 2015 v 11:20 | Reagovat

mojžíšova archa neexistuje, když už tak Noemova. Jinak já niky nevím s čím mám souhlasit. Slyším plno názorů a nevím, který z nich je ten správný.

14 agrrrefrit agrrrefrit | Web | 11. srpna 2015 v 11:32 | Reagovat

Ah tyhle hádky už vzdávám, takže jen podám že tvému názoru a tvým argumentům musím oponovat, ačkoliv ti neberu fakt že jsi proti.

Nesnáším jednoznačné pro, ale vadí mi i tohle xenofobní proti. Už jen proto, že to není sakra tak jednoduchý. Takže jako odpověď - protiargument tě mohu jedině pozvat ke svému článku. Neb mě ty hádky a permanentní přepisování svého článku do komentářů už opravdu nebaví.

15 Neyra Calene Neyra Calene | E-mail | Web | 11. srpna 2015 v 11:36 | Reagovat

Lidi jsou pořád naivní. Já mám muslima v rodině, je z Íráku. V ČR žije skoro dvacet let.
Doteď se musí přizpůsobovat lidi kolem něj. Ale můžeme být rádi, že na rozdíl od ostatních takových má práci.

A vážně mě deptaj přirovnání tipu, že emigranty z Československa taky přijímali v západních státech. Jako vážně? ... haha. Trochu jiná situace. Komunisti to nenechali běhat za hranice po tisících.

Dva důvody, co prostě říkají, proč ne:
Jejich kultura, jejich mentalita.

Článek na výbornou ;-)

16 Illumináti Illumináti | Web | 11. srpna 2015 v 11:50 | Reagovat

such téma
                    wow
        very muslimové
     so uprchlívi
                    8-)  8-)  8-)  8-)  8-)

17 Coneja^^ Coneja^^ | Web | 11. srpna 2015 v 12:20 | Reagovat

Jo přesně .. Taky jsem pro jim pomoct, ale hranice být musí. Můžeme pečovat o ně, ale především musíme pečovat o sebe. Líbilo se mi, jak jsi to přirovnal k tomu režimu. Souhlasím.

18 Steeve X Steeve X | E-mail | Web | 11. srpna 2015 v 13:19 | Reagovat

[11]: Konečně někdo s trochu skeptičtějším pohledem ;)

[13]: Jméno bylo zaměněno schválně, asi by to chtělo doučko na téma Mojžíš a jeho role v Koránu :P

[14]: Zkus si můj článek (hlavně závěrečnou část) přečíst znovu a podrobněji, necítím se jako xenofob. Můj nevlastní otec pochází z Indie a ještě jsem jej neukamenoval, například. Já si zase přečtu ten tvůj, to je fér, ne? :)

[15]: Díky za názor i poklonu :) Taky mám podobné zkušenosti.

[16]: Nevím proč, tyhle komentáře mě strašně baví :D :D

[17]: Díky, skutečně nelze, aby společnost fungovala na úkor sama sebe, to už tu taky bylo, že :P

19 Terezka Ohnsorge Terezka Ohnsorge | Web | 11. srpna 2015 v 13:31 | Reagovat

Nemám problém s lidmi, kteří utíkají před válkou, mám jen problém s lidmi, co se neumí přizpůsobit. Jsem xenofób ? Dle dnešního mínění zžejmě ano.
Proč nepomoct lidem v nouzi, když za to budou vděčně pracovat a vážit si všeho, co jim dáváme rovnou mírou ?
Tohle, co píšu je na oměry dnešní společnosti asi spíš jen pohádka, které se všichni vysmějou. Všichni si s těma "lidskejma právama" dělaj takovou hlavu, že jim stále nedochází, že je otázkou jen několika málo let, až je vlastně pozbudeme my.
No co, alesoň všichni Evropané umřou jako tolerantní a multikulturní lidé bez předsudků, co pomáhají ostatním lidem na úkor sami sebe.

20 Baruschka Baruschka | E-mail | Web | 11. srpna 2015 v 13:40 | Reagovat

Hmmm, vlastně nejde o ty lidi, jen o přístup k nim a jejich k k nám :-)
Tuhle jsem dostala záchvat smíchu, když jim NEZISKOVÁ organizace odmítla pomoct (právní služby, jako na co????), protože nedostala dotace...
Tak kde je, kruci, ta neziskovost???
Pokud to není za účelem zisku, pak nepotřebují dostat zaplaceno, ne?

Někteří říkají, že oni tady nemíní pracovat... No, po nějakou určitou dobu nesmí. Tak jim tedy kdosi hradí ubytování, stravu, lékařskou péči a navrch mají kolem pěti tisíc měsíčně KAPESNÉ...
Takže jestli já si chci nějak slušně žít a nepřepočítávat každou korunu, pak je moje jediná šance zřejmě také v nějakém útěku, kde budu žít bez práce, bez existenčních starostí a za to, že jsem se rozhodla opustit svojí zemi, když jí bylo do pláče, dostanu slušné kapesné, v případě matky a tří děti mi to bude dělat krásnou dvacítku měsíčně čistě na zábavu :-)

21 surpan surpan | E-mail | Web | 11. srpna 2015 v 13:52 | Reagovat

Nejlépe dopadl asi Okamura. Jeho peníze, které prohrál u soudu teď půjdou na podporu uprchlíků. Ten musí zlostí prskat.

Článek vyjadřuje z velké části můj názor. Pokud se bry nezačne něco dít, budou desítky tisíc uprchlíků v Caleis, kde při vzpouře dojde k průniku do Anglie ve velkém.
Možná teprve potom se začne něco dít, ale to už může být pozdě.

22 Baruschka Baruschka | E-mail | Web | 11. srpna 2015 v 13:54 | Reagovat

[21]: Jo, pak začne mrznout a na to nejsou lidé z teplých krajů zvyklí :-) A vypadá to, že letos bude zima vážně tuhá :-)

23 surpan surpan | E-mail | Web | 11. srpna 2015 v 14:08 | Reagovat

[22]: Vůbec ne, letos to bude v klidu, Afričani si sebou vzali prý i počasí...proto tu máme taková horka! :-D

24 Egoped Egoped | E-mail | Web | 11. srpna 2015 v 14:09 | Reagovat

[20]: Neziskovost znamená, že taková organizace negeneruje zisk, ale jaksi stále potřebuje peníze na svůj chod :) o jaký případ šlo?

A těch pět tisíc kapesného jste našla kde, prosím? Předem děkuji :)

25 Ann Taylor Ann Taylor | Web | 11. srpna 2015 v 14:33 | Reagovat

[20]: No, právě v tom, že jim neplatí klienti, ale někdo je financuje z vlastní kapsy. Takže jo, třeba v těch dotacích je neziskovost.

26 Baruschka Baruschka | E-mail | Web | 11. srpna 2015 v 14:38 | Reagovat

[24]: Nevím přesně o jaký případ, nějaké právní služby, kdy se údajně o dotaci zapomnělo zažádat včas :-)
A těch pár tisíc kapesného, poctivě přiznávám, že zdroj je jedna (několik) paní povídala, ale nepřijde mi to tak zcestné.
Podobné informace se hrnou ze všech stran, od médií i lidí, kteří se jeli "podívat" :-)

27 Egoped Egoped | E-mail | Web | 11. srpna 2015 v 14:42 | Reagovat

[26]: Achjo, raději to nebudu už dál komentovat...

28 Baruschka Baruschka | E-mail | Web | 11. srpna 2015 v 14:48 | Reagovat

[27]: Ale no tak, je to blog a ne informační centrum :-)

29 Kosma Kosma | Web | 11. srpna 2015 v 15:14 | Reagovat

Se spoustou věcí souhlasím a z článků na toto téma je mi tenhle nejbližší. Vlastní názor, zkušenosti, emoce. Žádné slepé papouškování statistik a stokrát omletých fází.

30 agrrrefrit agrrrefrit | Web | 11. srpna 2015 v 16:00 | Reagovat

[29]: Jenže jak víš, že ty informace jsou pravdivé? o to mi jde především. U statistik je aspoň dohledatelný relevatntí zdroj. Abych to vysvětlila dáme si modelový případ:

Hej všichni! Někde jsem četla přiznání i s fotografiemi, že Kosma je pedofil. Navíc moje známá má tetu Blaženu, která bydlí ve stejném baráku jako je on a ta potvrdila, že si domů vodí často malé holčičky.

Jistě výše uvedené je nesmysl (doufám), ale pokud to vypustím jako článek a pár blogerů se toho chytne, a budou psát další nesmysli o pedofilech ve spojení s jménem Kosma pro vytěžení témtu. A seš s prominutím v prdeli, protože lidé přece věří osobním zkušenostem a ne ověřeným zdrojům...

Už chápeme? Prosím nešířit paniku, klidně si mějte odmítavé postoje, ale jako argument prosím relevantní a ověřitelné zdroje.

31 Saya - Mi Saya - Mi | Web | 11. srpna 2015 v 18:16 | Reagovat

Jednosuše musím souhlasit.

32 Weiler Weiler | Web | 11. srpna 2015 v 23:00 | Reagovat
33 Baruschka Baruschka | E-mail | Web | 11. srpna 2015 v 23:28 | Reagovat

[32]: Omlouvám se, pokud jsem svým nepodloženým tvrzením způsobila nějakou masovou paniku :-)

34 userka userka | E-mail | Web | 11. srpna 2015 v 23:33 | Reagovat

Já se v politice nevyznám, ale orientuju se v měkkých a tvrdých i/y a Libye se nepíše tak, jak jsi to napsal ;)

35 Malkiel Malkiel | E-mail | Web | 12. srpna 2015 v 2:14 | Reagovat

Super článek. A ještě suprovější je sledovat sluníčkáře, jak se hned slétnou, aby mohli hned začít poučovat a už asi po tisící hlásat tu jejich jedinou správnou pravdu. :-D  :-D
Někdy mi připadaj jako Jehovisti. Ti taky vědí všechno úplně nejlíp. ;-)  :D

36 Takara Takara | Web | 12. srpna 2015 v 2:39 | Reagovat

Argument, že lidi z ČSR (a ČSSR) přijímali  s otevřenou náručí za 2. sv. války a komunismu je směšný...ano, příjmali, ale kde? V Sýrii? Iráku? Turecku? Ne, našinci šli do Evropy nebo do Ameriky(tzn. kulturně blízkých zemí, takže je jasné, že tam s nimi problémy nebyly), kde získali status "imigrantů" a s tímhle statusem to není jednoduché nikdy a nikde, a většinou to funguje tak, že musíš držet hubu a krok, naučit se místní řeč a najít si práci...ne, jen natahovat ruku se slovy: "dej nebo budu zlobit"...to poslední, je to, co mi na tom vadí nejvíc (čert, vem kulturní rozdíly) protože jsem sama imigrantem (v Japonsku), chybí mi z jejich strany trošku pokory, vděčnosti a schopnosti se přizpůsobit...

37 Malkiel Malkiel | E-mail | Web | 12. srpna 2015 v 3:39 | Reagovat

[36]: Já si myslím, že to není úplně přesné, abys sama sebe označovala za imigranta. Pokud ses vdala za Japonce, tak se podle mezinárodích měřítek jedná o sloučení rodiny, nikoliv za imigraci. Navíc pokud vím, tak Japonsko je pro imigranty zemí prakticky uzavřenou a přijímání imigrantů do Japonska se nepočítá ani na procenta, nýbrž pouze na promile.
Jinak musím s tvým komentářem hluboce souhlasit. Není nad to, když se k problému imigrace vyjadřuje někdo s praktickými zkušenostmi.

38 Takara Takara | Web | 12. srpna 2015 v 5:50 | Reagovat

[37]:Ne pleteš se, není důležité z jakého důvodu jsi do země přišel, pořád jsi imigrant a musíš chodit na imigrační úřad žádat o vízum...Význam slova imigrant je přistěhovalec (v mém případě mám jen snadnější přístup k vízu nic víc...které je mi udělené na základě "slučování rodiny")

39 Egoped Egoped | E-mail | Web | 12. srpna 2015 v 8:34 | Reagovat

[35]: Který zdejší komentář máte například na mysli jako ten sluníčkářský se svojí jedinou pravdou? :) Diky

40 kekorenum kekorenum | 12. srpna 2015 v 11:50 | Reagovat

Do tématu tolik nevidím, ale s článkem víceméně souhlasím, protože o tématu uvažuji podle jednoho pravidla. Že totiž lidé by se měli snažit udělat si pořádek u sebe, aby nemuseli utíkat do jiných zemí, kde se budou mít lépe. Protože tak škodí sobě, cílovým zemím, i své vlasti, která je potřebuje. Jako příklad uvádím, že když se za minulého režimu nesmělo za hranice, zůstalo u nás více lidí, kteří se snažili o pád režimu. Taky jsme odsud mohli všichni uprchnout a navěky o tohle území přijít. Takže tohle pravidlo mi připadá zatím nejsmysluplnější, a vztahuje se na každého člověka na Zemi, takže je ani nemusíme "soudit" podle náboženství, toho, jak jsou zlí a tak podobně. Protože to dělá všeobecné problémy, když je každý jiný a stejně jim pořádně nerozumíme, protože je to docela jiná kultura. A ještě poslední dodatek: Jako národ jsme v poslední době byli pod různými vlivy, které se od nás ale kulturně či místně čím dál tím víc vzdalovaly: Rakušani, Němci, Rusové, Američani (ti na nás mají vliv dnes) a teď teda nejspíš uprchlíci, kterým vůbec nerozumíme. To nemůže dopadnout dobře, ani kdyby se "přizpůsobili". Akorát roztříští náš národ (pokud něco takového ještě existuje), a čím jich bude víc, tím to bude horší. Navíc, kdyby byla pravda, že už se pak (ale kdy pak, jestliže u nich nikdo nezůstane, aby války ukončil?) domů nevrátí...

41 Malkiel Malkiel | E-mail | Web | 12. srpna 2015 v 11:53 | Reagovat

[39]: Ach jo, zase ta obsese. ;-)

42 Egoped Egoped | E-mail | Web | 12. srpna 2015 v 12:29 | Reagovat

[41]: Jo, nějakou takovou "odpověď" jsem bohužel čekal. A co se týče té obsese, že vidíte "sluníčkáře" všude možně - nebojte, třeba to jednou přejde. Chránit hlavu před přímým sluncem je potřeba a ne vždy se to holt podaří! ;) Zvlášť v tomto počasí...

43 Malkiel Malkiel | E-mail | Web | 12. srpna 2015 v 12:39 | Reagovat

[42]: No vidíš. Ty vlastně ani nepotřebuješ žádné odpovědi na otázky, protože si odpovíš sám. ;-)

44 Egoped Egoped | E-mail | Web | 12. srpna 2015 v 15:05 | Reagovat

[43]: Mě by vážně zajímalo, jak vypadá takový sluníčkářský komentář a jeho jediná pravda, když se zde tedy slétlo sluníčkářů hned několik. Konečně bych poznal, o kom a o čem mluvíte.

Tak prosím odpovězte na moji původní otázku. Byla velice jednoduchá. Máte prostor :)

45 kekorenum kekorenum | 12. srpna 2015 v 19:49 | Reagovat

[44]: Souhlasím, taky by mě to zajímalo

46 Kosma Kosma | Web | 12. srpna 2015 v 23:14 | Reagovat

[30]: Vůbec nechápu, co jsem napsala tak hroznýho, že si zasloužím takovou reakci?! Jestli jsem někoho urazila, tak se fakt omlouvám! :-)A omlouvám se, že mě článek oslovil a že jsem si to dovolila napsat - uff!

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama