Co nesnáším na feminismu

29. března 2015 v 13:59 | Steeve X |  Ce que me dérange (Co mě štve)
Budu se snažit o objektivní článek, nicméně je fakt, že tohle téma mi zvedá mandle už jenom když o něm takhle nezávazně přemýšlím. Já obecně nejsem proti hnutím a nic mi na nich nevadí. Jenže feminismus je mnohem víc, než hnutí. Stal se z něj stav mysli, zmutovaný s egoismem mladých i starých kusů žen, které zoufale touží... po čem? Aby byl svět jen pro ně? Ne, myšlenka feminismu mi vlastně vůbec nevadí. Do té míry, dokud jde skutečně o zrovnoprávnění. Dokud to není už jen hloupá a laciná póza pro všechny pipiny rozličných fyzických forem.



"Velikonoce jsou násilný svátek, znehodnocuje všechny ženy"
"Mně znehodnocujou tvoje debilní kecy"

Jsou feministky a feministky, to určitě. Pokud je budeme brát jako ty umírněné žínky, které si jednoho dne řekly, že zatočí se zneužíváním žen, znehodnocováním žen a jejich výměnou za velbloudy, beru. Nebudu sice tvrdit, že si za to ženy historicky nemůžou tak trochu samy, ale rozhodně vůči opačnému pohlaví podceňovány byly a možná jsou... Nejsem žena, nevím, jaké to je být v takové situaci - ale nejednou jsem znehodnocen a znemožněn byl - a nepotřeboval jsem k tomu ani jeden vaječník.

Nikdo nemůže mít všechno. To si, s dovolením, myslím zase já. A pokud chce člověk mít práva, musí přijmout také povinnosti... Neexistuje, že budu hlásat zrovnoprávnění stylem "tak, já sem ženská, teď se všichni poserte a podržte mi dveře". Neberte mě za slovo, nicméně drtivá většina dnešních takzvaných feministek se naopak sama staví na to místo zvýhodňovaného. Stávají se z nich přesně ti démoničtí egoisti, proti kterým jakože bojují. Když převrátíte situaci, vyřešíte tím velký kulový - i když si nedokážu představit hnutí masqulinismu.


Ve společnosti má všechno svůj důvod. Když unesu míň a za den stihnu přeskládat menší objem, než můj kolega, je asi logické, že nedostanu stejně zaplaceno. To není nic nespravedlivého - každému přece to, co si zaslouží, nebo ne? A když nezvládám víc, tak přes to prostě nejede vlak. Nemůžu ze sebe dělat něco, co nejsem. Třeba jiné pohlaví. Podobně když se počítá, že dva roky po mém nástupu do první práce pofičím domů s minimálně jedním miminem na krku, na které bude můj zaměstnavatel muset platit. No to by ten manažer musel bejt debil, aby někoho takového upřednostnil... A pokud nechci děcko, musím to manažerovi říct, protože on si to z konstelace hvězd neodvodí.

Pak budeme brečet. Největší chudinky. Celý svět je zlý. To je jednoduchý - dělat prd a pak si stěžovat! To umí každej. Já říkám - chcete zrovnoprávnění? Tak se vším všudy! Asi jako branná povinnost pro obě pohlaví. Co řeknou feministky tehdy? Proč by přece muž musel jít na dva roky šaškovat, když žena ne? To je přece taky konina, ne? Jasně, z nějakých pravěkých pudů je muž ochránce, fyzicky stavěný na zátěž, odolnější - v tom případě je ale potřeba uznat, že muži a ženy zkrátka nejsou stejní!


Drahé feministky, máte dvě řešení. Buď přistopit na úplné zrovnoprávnění, kdy akceptujete kromě těch sladkkých odměn taky všechno ostatní, co musejí zvládat muži, nebo konečně pochopíte, že pohlaví jsou geneticky i právně neslučitelná a tudíž nemůžeme míchat jablka a hrušky a každý máme své místo.

To, co se dělo ženám v minulosti, byl hnus. Šlo o křivdění na právech, o skutečnou diskriminaci. S násilím, s generalizací, proti lidským právům... Ale dnes to tak zdaleka není. Minimálně ne v Evropě. Řešíte to, jestli vám někdo uvolní místo, nebo ne - a když ne, tak jej stavíte na stejné místo, jako nějakého středověkého pobudu, co má deset žen a každej večer je šoustá jak ve Fifty šejds. To je tak strašná kravina - až to bučí! Když budu chtít respekt, úctu a spravedlivé zacházení, vynasnažím se si ho zasloužit. Rozhodně ale ne obscénním fňukáním, jak je svět nespravedlivý, když se ze mně neposere.


Já uvolním místo tomu, kdo si to podle mně zaslouží. A to poslední, co při tom budu řešit, je pohlaví.

Madam, já padám!

V civilizaci pořád přetrvávají předsudky vůči pohlaví, to jó. Jenže nasměrovat je opačně přece není řešení! Zas to s tím feminismem fakt nepřehánějte.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Jeremiáš Jeremiáš | Web | 29. března 2015 v 15:02 | Reagovat

Myslím, že jsi vyhmátl ten hlavní problém: mnozí vůbec nevědí, co chtějí. Na jednu stranu mě dokážou nadzvednout ze židle zpátečníci, kteří by hnali ženy zpět k domácím pracem ve stylu "držet hubu a krok", na stranu druhou leckdy jen nevěřícně kroutím hlavou nad hloupostmi typu kvót pro ženy v různých zaměstnáních.
Milí politikové, kvótu pro letušáky nezavedete? :D

2 ASH ASH | Web | 29. března 2015 v 15:50 | Reagovat

Jelikož jsem ženského pohlaví, některé věci mi vadí. Například nechápu, proč bych měla dostat méně zaplaceno za stejný výkon a práci. To mi nepřijde fér. Také předsudky typu: "Každá žena chce jen peníze, je to vypočítavá mrcha, pořád podvádí atd." mi zvedají mandle.  

Na druhou stranu mi vadí i feminismus. Připomínám, že jsem žena. :D Vystihl jsi to přesně. Hlásají rovnoprávnost, a přitom by chtěly jen samé výhody. Jak se říká, káží vodu a pijí víno.  Podle mě by si měly uvědomit, že něco jde lépe ženám, něco mužům a některé věci prostě ženy nezvládnou. Ať si zkusí jít makat do dolu a uvidíme, zda potom budou chtít zastávat všechny práce. A souhlasím, že zapomínají na jednu důležitou věc. S rovnoprávností, tedy se stejnými právy, přichází i stejné povinnosti, ale to už jaksi nevidí a nelíbí se jim to. Samozřejmě nejsou všechny feministky takové a ženy jim za mnoho vděčí, ale činy a názory některých feministek jsou spíše na škodu.

3 necroparanoia necroparanoia | E-mail | Web | 29. března 2015 v 16:58 | Reagovat

Jo, feministky bych poslala fárat do dolů, když máme teda tu rovnoprávnost :D

4 Leri Goodness Leri Goodness | Web | 29. března 2015 v 17:23 | Reagovat

Feminismus mi vždy přišel naprosto postavený na hlavu. Vlastně jsem v něm nikdy neviděla nějaký hlubší smysl. :D

5 Irith Irith | Web | 29. března 2015 v 18:18 | Reagovat

Souhlasím s tím, že když už rovnoprávnost tak se vším všudy. Ale zase... teď jsem četla článek o zamlčených zločinech Rudé armády při osvobozování Československa. Dost děsivý. A to prosím není tak dávno!

6 Kiwi Zelená Kiwi Zelená | Web | 29. března 2015 v 18:28 | Reagovat

Je to postavený na palici, nejenom feminismus.
Já si myslím, že je to docela průser s tou prací a dětmi. Jako ženskou tě raději nepřijmou, protože předpokládají, že by tě brzy měli nahradit kvůli mateřské. To pak ženský v naší oblasti přinutí "odložit" si děti na pozdějc nebo tak. To je prostý fakt. A pak klesá porodnost, mortalita přerůstá natalitu. Problém? Rozhodně, doplní se to přistěhovalci z cizích zemí. Problém našeho století, jeden z mnoha. Podívejte se na Francii, rozhodně tam nenarazíte na samé původní francouze. Na první pohled to možná nesouvisí, ale na druhej to snad dojde každýmu. Je jasný, že nemůžem chtít po chlapech, aby rodili. Proto by snad měly mít ženský snížený ambice, protože nemůžou zvládnout tolik práce jako muži, u kterých je docela jedno, kdy si pořídí děti. Oni nepotřebují spěchat. Zvládnou víc fyzické práce, protože mají zvýšenou distribuci svalů. Tak to prostě je, nefér už od přírody. Možná by se s tím měly feministky smířit.
Jo a ehm, branná povinnost? Jako vážně? Ženský se staraly o děti a o domácnost a ty bys je ještě hnal na vojnu? Ohledně fyzickejch věcí je tam rozdíl mezi oběma pohlavími markantní.Ale ohledně zbytku ani tak ne, to mi přijde přeceňované...
Jo, a sorry za rozepsání, je to komplikovaný a děsně nahouby téma. :/

7 Kemata Kemata | E-mail | Web | 29. března 2015 v 19:20 | Reagovat

Tahle "rovnoprávnost" mě štve. Stejně jako "rovnoprávnost", kterou žádají někteří LGBT lidé a kvůli nimž se odmítám účastnit toho nesmyslu jménem Prague Pride. (A to si jinak za svou orientaci nestydím.)
Jsem ráda za to, že jsem žena. (Dobře, ráno jsem možná tvrdila něco jiného, ale prášek zabral.) Chápu, že nemůžu dělat vše, nezvládnu práci v těžkém průmyslu. Sice mi trochu leze na nervy, že když se holka objeví s tím, že má ráda matiku a fyziku, je hned divná a podivná, ale to jsou už jen problémy dotyčných lidí a jejich nepochopitelné předsudky.
Nicméně mě štvou ty kvóty, co se snaží prosadit, aby ve vládě bylo tolik a tolik procent žen. To je na nic. Ta vláda má rozhodovat i o věcech, které nemají takové procentuální zastoupení žen. Navíc, pokud je žena schopná, tak se prosadí - Thatcherová, Maria Curie-Skłodowska... Feminismus v téhle podobě prostě beru jako výmluvu neschopných ženských, které si myslí, že důvod, proč se jim nedaří, jsou muži, a tak jimi opovrhují. (Mimochodem, někde jsem viděla článek s fotkami těch největších feministek... Člověk je skoro začne litovat, protože ta zoufalost je patrná na sto honů.)

8 Ten opeřenec Es Ten opeřenec Es | Web | 29. března 2015 v 20:31 | Reagovat

Nejspíš bychom si měli vzít příklad ze Západu a uchýliti se o Velikonocích k hledání čokoládových náhražek v trávníku a ne surově mlátit nebohé ženy. Češi jsou chorobní sadisti... a některé Češky nenapravitelné feministky. :D

9 Ann Taylor Ann Taylor | Web | 29. března 2015 v 22:57 | Reagovat

Mně zase vadí argument - když rovnoprávnost, žádné gentlemanství nebo pozornost. Nevidím problém v tom, že chlap pomůže ženský zvednout kufr do přihrádky, nebo že jí podrží dveře nebo pomůže do kabátu. To souvisí spíš se slušností a s tím, že když vidím, že někomu můžu pomoct, nebudu dřepět na prdeli a koukat.

10 Laleh Maro Laleh Maro | E-mail | Web | 30. března 2015 v 11:58 | Reagovat

Sú feministky a feministky- presne ako si povedal. Ak sa jedná o vymieňanie za ťavy, nemali by sme ich nazývať feministkami. Žena sa postaví za ženu, muž za  muža...muž by sa mal postaviť za ženu a opačne.
Jep.
Rovnako ako teba, aj mňa vytáčajú ženy, ktoré sa rozčulujú nad tým, ako je všetko nefér, aké sme znevýhodňované, rovnosť ženám! Jo! Sama som ženou v spoločnosti a viete čo? Som spokojná. Necítim sa ukrátená, že nemám to čo muži. Môžem mať čokoľvek, keď budem pre to makať. Muži pre to museli rovnako makať. Nevyspali sa so šéfom a razom z nich neboli vedúci oddelenia. Aspoň dúfam.
Vidieť "krivdy" a nevidieť výhody je hlúpe. Možno to bude nejakým pocitom menejcennosti.
V ženstve vidím veľké výhody. Veľké. A mužom by som  byť nechcela aj napriek periodam, pôrodom, posmeškom. Byť ženou je super. Len feministky asi nevedia ako na to...

Ak tento komentár vôbec dáva nejaký zmysel.

11 Steeve X Steeve X | 31. března 2015 v 13:35 | Reagovat

[1]: Jo - co hodně lidí vlastně ani nebere v potaz je fakt, že kolikrát jsou "diskriminováni" vlastně i muži. Jenže...nevím no, oni asi nemají takovou náturu, aby hned kvůli všemu chodili do "strajku" :P

[2]: Jo, s něčím se už zkrátka narodíš a společnost tě přijme podle toho. S tím se nedá nic dělat a můžeš protestovat, kolik chceš. Stejně tak v platem v práci - ten by měl být opravdu přizpůsobený čistě tomu, jak zaměstnanec pracuje. A častokrát tomu tak je - jen ženy holt neunesou tolik váhy a podobně - to mi jako bezpráví nepřijde.

[3]: Pozor, aby tě tu neukamenovali! :D

[4]: Já ano, ale jen v některých případech. Zbytek je skutečně jen fňukání :)

[5]: Nějak nevím, co tím chceš říct. Asi bys  mi to měla hlouběji vysvětlit.

[6]: Ale Kiwiku, ty bys jako chtěla mít už v sedmnácti dítě a vlastní domácnost? Já přece nemám na mysli rovnou mobilizaci! Myslím to, co chtějí zase zavést - na pár měsíců vojenský základní výcvik pro mladé. Pro VŠECHNY mladé :P A jinak jo, máš pravdu - kolikrát vyvolává jedna věc řetězovou reakci a pak se lidi diví... a za dlouhé komentáře se tady neomlouváme! :D

[7]: Rovnoprávnost je vlastně strašně ošemetné téma, které káže vodu, ale pije nakonec víno, protože se u ní k dokonalosti nikdy nemůžeme dohrabat. Stejně bychom se ale měli snažit - a ano, kolikrát člověka dokážou na vrchol vytáhnout jen jeho talent a tvrdá práce - ovšem ne vždy :)

[8]: O češství si chystám dnešní článek, nenech se ošidit! :P

[9]: Ano, se slušností. A slušnost je snad taky jen výsada žen? Když bude nějaká buchta nepříjemná a společensky nevhodná, ani mně nehne, abych jí ještě nějak zdvořilostně podstrojoval. To zas přijde na hlavu mně ;)

[10]: Jo, ty pohlaví nám to kolikrát fakt komplikují, že? :P A neboj, dává moc velký smysl! :D Neměli bychom být tak nervní, co? :D

12 Kiwi Zelená Kiwi Zelená | Web | 31. března 2015 v 15:14 | Reagovat

[11]: Ne, to neplánuju. :D I když ta vlastní domácnost mě láká. Ale v třiceti začínat je myslím zas docela pozdě, vidím to u vlastních rodičů.. Ohledně vojenského výcviku.. hodil by se, to ano. S naší malou armádou si neškrtneme a kdyby bylo potřeba občanů (vezměme v potaz obě pohlaví), dopadlo by to zřejmě katastrofálně. Nechci narážet na zženštělé muže, ale spíš na to, že tady nikdo neumí ani vystřelit a běh s plnou polní by nevydržel... I když, slyšela jsem, že už i vojáky si rozmazlují, nemají prý polní kuchyně jako kdysi, ale jídlo jim vozí v krabičkách za těžké prachy, nedivila bych se, kdyby jim ho i ohřívali.. :-?

13 Irith Irith | Web | 31. března 2015 v 17:45 | Reagovat

[11]: Znásilňování a popravování civilních žen. Všech. Českých, německých, polských...
Evidentně jim sloužily jen na jednu věc.

14 Egoped Egoped | E-mail | Web | 1. dubna 2015 v 12:59 | Reagovat

[13]: a jak to souvisí s tímhle článkem?

15 rai | creyativite ^u^ rai | creyativite ^u^ | E-mail | Web | 1. dubna 2015 v 20:26 | Reagovat

Považujem sa za femnistku, pretože chcem, aby mali všetky pohlavia rovnakú mzdu a ženy neboli brané len ako tie čo musia variť, prať a žehliť, ale nedokážu ani zapnúť počítač.

Úprimne, toto je asi prvý 'protifeministický' názor, po ktorého prečítaní nie som naštvaná. Prakticky máš prvadu. Ale mňa aj tak zase štvú tí ľudia, čo si myslia že feminizmus je niečo ako feministky.com Niektoré ženy sa dokonca stavajú preoti celej tej myšlienke, čo ma privádza jedine na to, že asi veľmi nechápu, aká bola prvotná idea.

Bohužiaľ tie najradikálnejšie antimaskulinistky čo sa považujú za feministky je počuť najviac.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama