Imbecilní volební videa...

21. května 2014 v 17:56 | Steeve X |  Ce que me dérange (Co mě štve)
Už jsem si tak nějka zvykl, že se mně pokoušejí při každém shlédnutí otrávit na Youtube nějakou reklamou. V posledních týdnech se tam ale objevilo něco, co dokázalo daleko předčit i demagogickou vymaštěnost od Mall.cz. (Tady je auto! Tablet! Myčka! Vibrátor! Vše seženete na Mall! )

Tou v žebříčku vymaštěnosti nadřazenou skupinou reklam byly ty předvolební.

Tak ponejprv, nejen že jsou všechny animované, chronicky optimistické, vzhledem se blížící spíš krtečkovi, než kampani, jsou hlavně TAK ZATRACENĚ PITOMÉ, že nechápu, jak je vůbec mohl někdo pustit do světa. Když pomineme totální hovadiny, které popisují strategii té či oné strany, pokud by za podpory svých skvělých voličů vyhrála, dostaneme tak odporný alibismus, vymývání mozků a dezinformaci, že by z ní Dalai Lama zvracel vnitřnosti tři týdny. Nosem. Raději se proto nebudu zaobírat tím, kudy by mu co vytékalo, kdyby měl zhodnotit samotný princip nebo logiku politického postupu těchto stran.

Je to jednoduché, najdeme si nějakou málo nebo naopak dobře známou skupinu lidí, kterou si vybereme za cíl. Dále je popíšeme jako darebáky a podvodníky (kterými často jsou, ale kam se hrabou na kolegy) , nezapomeneme zapracovat tragická schémata a trochu si zahrajeme na city. Skvělé jsou například fráze "Je tohle naše budoucnost" a "Jak by k tomu přišly naše děti?". Hnus velebnosti.

Pokračujeme tedy tím, že nastíníme, jak jsme schpní se do toho jako (celé tři měsíce existující!) politická strana opřít a vypudit do jednoho všechny tyhle zlé floutky. To hlavní je především zmínit, co by MOHLO být. Jak by to MOHLO u nás vypadat. Ano, budeme bohatí mimo EU jako Švýcarsko - jenom nám kapku nedochází, že ti mají plné řitní otvory peněz a na nějaký euroval zvysoka prdí, když je akorát brzdí. My takovou možnost prostě nemáme. A nejde tady jenom o tenhle konkrétní problém týkající se návrhu vystoupit z EU (proč sakra potom chtějí být zvoleni do Evropského parlamentu?! :D). Jde tady o nelogiku a debilitu takových návrhů všeobecně. Ale divák si toho prostě nevšimne, protože je fascinovaný barevnou 2D figurkou, která poskakuje a raduje se ve videu nad tím, jak zvolila správnou stranu.

Pak mi vykládejte o manipulaci.

Váš sobecký Steeve X.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Irith Irith | Web | 7. listopadu 2014 v 18:34 | Reagovat

Nejhorší reklama všech dob je ta parodující Aragronův proslov. Tuším že je na nějaký energetický nápoj (Jednou přijde den...!). Z toho se mi vždycky chce zvracet.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama